Levende salamander in slaatje van Okay

Geert Van Kelecom had waarschijnlijk een iets minder vers slaatje gewenst tijdens zijn lunchpauze. Hij ontdekte een nog levende salamander in zijn maaltijd. Van Kelecom maakte er onmiddellijk een foto van en zette het op Twitter.

Ondertussen is de klantendienst van Colruyt druk bezig: ze zoeken een manier om de man te contacteren. "We probeerden hem telefonisch te bereiken, maar ook via Twitter," zegt woordvoeder van Colruyt, Jan Derom.

"Dit is natuurlijk onaanvaardbaar. Maar we kunnen jammer genoeg pas actie ondernemen als we weten om welk slaatje het gaat". Pas dan kan Colruyt nagaan van welke leverancier het product komt. "Alleen zo kunnen we te weten komen wat er precies is misgegaan, en kunnen we eventueel het product uit de rekken halen."

"Bij zulke problemen is het altijd het beste om de klantendienst te verwittigen op 02/360.10.40," roept Derom op. De klant heeft ondertussen Colruyt gecontacteerd en geeft vanavond of morgen alle gegevens van het slaatje door.