Belfius maakt mensenketting voor RND

Vijfhonderd werknemers van Belfius hebben vanmorgen een mensenketting van een kilometer lang gemaakt voor Rode Neuzen Dag uiteraard. De actie van VTM, Q Music én Belfius om geld in te zamelen voor hulp voor jongeren met psychische problemen. Alle deelnemers droegen ook een Rode Neus.

“Het is een fantastische actie”, zegt Marc Raisière CEO van Belfius. Jongeren met psychologische moeilijkheden moeten we absoluut steunen en dat is de reden waarom we met de Rode Neuzen Dag werken.”

Evi Hanssen is de ambassadrice van Rode Neuzen Dag en kwam de werknemers een hart onder de riem steken. “Vorig jaar waren er 1600 acties georganiseerd, dit jaar staat de teller al op 1650 en we hebben nog een dikke maand te gaan. Dus dat wil zeggen dat de mensen zich nog meer, nog beter inzetten.”

Wie zelf graag ook een actie wil doen, kan terecht op www.rodeneuzendag.be.