Koerier onwel na lek in gevaarlijk pak

Een werknemer van een koerierbedrijf op de Woluwelaan in Machelen is donderdagnacht onwel geworden na het inademen van een gevaarlijke stof.

De stof zat in een pakje dat in het verdeelcentrum was aangekomen en klaargemaakt moest worden om bezorgd te worden. De brandweer van Vilvoorde kwam ter plaatse om de toxische stof op te ruimen en het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht voor verzorging. Er was geen sprake van levensgevaar of gevaar voor de omgeving. Wat de toxische stof precies was, is niet duidelijk.