Man (63) komt om in brand

In Niel, in de provincie Antwerpen, is zondagochtend een 63-jarige man omgekomen bij een brand in zijn appartement. Volgens de lokale politie is het mogelijk een accidentele brand, waarbij het slachtoffer met een sigaret in slaap was gevallen.

De feiten deden zich omstreeks 1.00 uur voor. De brandweer kwam ter plaatse en evacueerde de overige bewoners van het appartementsblok. Zeven personen zijn naar het ziekenhuis gebracht voor een controle op rookvergiftiging. De overleden man was de enige aanwezige in zijn appartement.

Foto archief